Jest wiele rodzajów grafiki komputerowej - wielką popularnością cieszy się grafika typu flash. Jest to nowoczesny rodzaj grafiki, który bazuje na animacjach. Taka grafika świetnie sprawdza się na stronach internetowych. Można stworzyć całą witrynę w oparciu o grafikę flash, ale należy pamiętać, by nie przesadzić z ilością elementów. Wtedy strona można wydać się zbyt przepełniona różnymi animacjami i gifami. Po prostu takie serwisy męczą użytkownika, nie wie on, na czym ma skupić swoją uwagę.

Więcej…

Nie każde zdjęcie wychodzi tak, jak byśmy tego chcieli. Na szczęście dziś jest na to sposób. Pomogą nam nowoczesne programy do obróbki zdjęć. Można je z łatwością znaleźć w Internecie. Mogą to być również aplikacje do tworzenia grafiki komputerowej, jak Photoshop. Takie programy są wielofunkcyjne, pozwalają nam nie tylko na retusz fotografii ale również na jego ozdobienie. Do zdjęcia możemy dodać zabawny komentarzy czy elegancką ramkę i wydrukować na papierze fotograficznym. Programy do projektowanie i tworzenia grafiki komputerowej nie są trudne w obsłudze, wiele z nich potrafi obsługiwać również młodzież szkolna, co mieści się w ich programie zajęć z zakresu informatyki.

Więcej…

Bardzo dynamicznie rozwijającym się działem informatyki jest obecnie grafika komputerowa. Coraz większa ilość absolwentów kierunków informatycznych czy artystycznych specjalizuje się właśnie w tej dziedzinie. Od wielu lat grafika komputerowa jest uważana za dziedzinę artystyczną, związaną z tworzeniem. Coraz częściej jednak jest to wytwarzanie obrazów i innych elementów graficznych na potrzeby przemysłu czy szeroko pojętej reklamy. Grafika komputerowa podstawowo dzieli się na dwa typy: rastrową i wektorową. Można ją również podzielić na grafikę płaską czyli 2D i trójwymiarową. Jest wiele programów do tworzenia czy edytowania grafiki komputerowej.

Więcej…

Na stronie internetowej znajdują się różne rodzaje grafiki. Najważniejszy jest oczywiście cały szablon strony czyli tło i zakładki, które umożliwiają sprawne poruszanie się po serwisie. Na stronie internetowej można również umieścić całą galerię zdjęć. Powinny być to jednak fotografia związane tematycznie z witryną. Na stronie poświęconej podróżom można wstawić jakieś ciekawe zdjęcia z wypraw, a na internetowej książce kucharskiej: fotografia potraw, deserów czy przystawek. Grafika na stronie to również wszelkiego rodzaju elementy reklamowe, czyli logo bądź banner na górze strony.

Więcej…
Współczesny marketing firm

Współczesne marketing koncentruje się głównie na pojedynczych klientach.

To dla nich powstają nowe strategie marketingowe, to do nich kierowane są starannie opracowane oferty. Aby taką ofertę móc przygotować, niezbędne jest posiadanie konkretnych informacji na temat klienta. Zbieranie informacji na temat poszczególnych nabywców i ich aktualizowanie jest podstawą we współczesnym marketingu i znacznie usprawnia działanie marketingowe przedsiębiorstwa. Zebrane informacje przechowywane są w bazie danych, która jest już nieodłącznym elementem we współczesnym biznesie.

Jakie informacje powinna zawierać baza danych?

W jaki sposób można te informacje wykorzystywać w działaniach marketingowych?

Pierwszą bardzo ważną grupę danych stanowią dane personalne. Tu muszą znaleźć się zarówno imię i nazwisko klienta, jak i informacje dotyczące jego miejsca zamieszkania, numeru telefonu lub (w przypadku firm) nazwa nabywcy oraz wszelkie niezbędne dane kontaktowe wraz z numerem NIP i REGON. Ważna jest także informacja na temat formy prawnej oraz wszelkie inne informacje na temat owej firmy i jej działalności. Przy danych personalnych powinna się również znaleźć wzmianka na temat źródła pochodzenia wiadomości oraz data i koszt pozyskania zamieszczonych w bazie informacji.

W relacjach z indywidualnymi klientami przydatne mogą się okazać i inne informacje na ich temat, które można zamieścić w grupie danych personalnych. To wiek, wykonywany zawód, wykształcenie, informacje na temat sytuacji rodzinnej oraz gospodarstwa domowego. Wszystkie te informacje pozwalają specjalistom zajmującym się marketingiem na stworzenie oferty możliwie jak najlepiej dopasowanej do osobistych preferencji konkretnego klienta. Styl życia, sposoby spędzania wolnego czasu, informacje na temat potomstwa - wszystkie informacje tego typu mogą okazać się niezwykle pomocne w procesie kreowania dla takiej osoby specjalnej oferty.

Drugą bardzo ważną grupą informacji są dane transakcyjne. Dzięki nim można uzyskać informacje na temat już dokonanych przez klienta zakupów oraz metod, za pomocą których doszło do sprzedaży. Historia zakupów oraz ich wartość, sposoby dokonywania płatności - to tylko podstawowe informacje, które powinny zostać umieszczone w bazie danych.

Trzecia grupa informacji to dane komunikacyjne. Tu powinny zaleźć się wszystkie te informacje, które ułatwiają komunikowanie się z klientem, a tym samym zaprezentowanie im nowych produktów. Dzięki temu w przyszłości można wykorzystać te kanały komunikacji, które w przypadku konkretnej osoby przyniosły najlepsze efekty.

 

Gra o twój portfel
PortfelCzy czytaliście opowiadanie "Test pilota Pirxa" napisanego przez naukowca, wizjonera i genialnego p
Budowa marki
Budowanie markiChyba każdemu przedsiębiorcy zależy na tym, aby możliwie tanim kosztem móc przyciągnąć do
Reklama - jak działa?
Wiele osób czasami w kolejce do kasy zastanawia się: po co ja to wszystko włożyłem, włożyłam? Odpowiedź jest p

Logo znak firmowy

Każda firma posiada swój znak firmowy, czyli logo. Pełni on wiele funkcji, m...


Photoshop a Paint Shop Pro

Specjaliści twierdzą, że programy takie jak Paint Shop Pro czy Adobe Photosh...


Identyfikacja wizualna

Identyfikacją wizualna nazywamy podstawowe narzędzie, które jest wykorzystyw...


Nowy Adobe Photoshop

Nowa wersja Photoshopa oferuje jego wielbicielom wiele ciekawych opcji. Ta wers...


Wizytówki

Każdy szanujący się przedsiębiorca powinien posiadać profesjonalne wizytó...


Nadruki na samochodach

Reklama w dzisiejszych czasach powinna być nowoczesna i mobilna, docierać do ...


Papier firmowy

Każda firma wysyła różne dokumenty, odpowiada na pisma, listy. Nie zawsze ...


Nadruki na koszulkach

Jest wiele pomysłów na reklamę. Bardzo skuteczne są wszelkiego typu gadże...

 TOP ↑    Copyright: © Cleo Networks